بلاگفا ی جای خوبهدوستدارم نوشتنوهمش دوسدارم بنویسم ولی نمیدونم چی بنویسمدوستدارم با دکمه های کیبوردم بازی کنمبزنم حرفامواینجا دنیای بزرگیعنمیدونم چرا هرچی میرم این وبلاگ های بروز شده رو میخونم هیچکدوم ب دلم نمیشینننمیدونم شاید بقیه هم درمورد اینجا همین فکرو میکننمن برا دل خودم مینویسمدوسدارم وقتی بعد ها برمیگردم گذشته مو میخونمی جورایی حوصله مو سر میبرندارم اهنگ میگوشمناهار هم نداریمبابا ک باز دنبال گرفتاری هاشعمامانم ک خوابعآینازم خونه آقاسمنم دراز کشیدم دارم مینویسمخوبع ک با نت خودمو مشغول میکنم هممممممممزندگی چقدچرت شدع دارم اهنگ میگوشم دینگ دینگ دینگ بوی عطرت پیچید توی این خونهعکس و سیگاروبغض من دیوونه عاشقت رفته یه جا کسی نمیدونه دیگه اون نیس ک بگیری براش بهونه تو بی معرفتی ولی چشمااااااااااااااااااااااااات بی گناهن .لعنتی چشماتچشماتچشماتاهبرم تو فاز کوردی خودم...اینا چرت میگن دینگ دینگ دینگ شاد بزارمقیووووووووووووووووووووسرچوپیگه بگرم خدا هاوار هم بیه ایوارهپری چکیدن وه ناو ای بازاره گیسد بورن هر تیدوچیدن هرشناسند اوشن یه یارو رویداره قیووووووووووووووشاواز شاواز حیف نمیشه ریتمشو نوشتهوووووووووو قیووووووووووووووگیان ارای سرچوپی شیت بیمه(دیوونه شدم)این چیزا ب من نمیاد برم تو فاز خودم باو وفا نیاشتی وفا نیاشتی افسرده بیم وه شوند خدا نیاشی خدا نیاشی دلم شکانی دلم شکانی بیت شعرم خ ....I am SINGLE ........ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 10:11


و قسم ب روزی ک جز بلاگفــا مرهمی نخاهی یافت :)
پارادوکس^_^
بضی وختا چیزایی مینویسم
ک نویسنده ی مورد علاقه ی خودم میشم:)
ما را در سایت ....I am SINGLE ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: جمعه 20 بهمن 1396 ساعت: 10:11